اسکنر حرفه ای برای عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

این روزها، بسیاری از اسناد و عکس ها بر روی دیسک های لپ تاپ و یا بر روی فلش ها ذخیره میشوند. اما شما هنوز هم نیاز به یک چاپگر بزرگ برای چاپ عکس های مورد علاقه خود دارید. چاپگر در طول زمان به طور فزاینده ای ارزان تر شده اند. در اینجا نحوه پیدا کردن بهترین چاپگر برای عکس های شما را شرح میدهیم.

اسکنر حرفه ای برای عکس

اسکنر حرفه ای برای عکس

اسکنر عکس می تواند یک نجات دهنده واقعی برای شما باشد اگر شما میخواهید تعداد زیادی از عکسهای خود را برای ذخیره بر روی کامپیوتر و یا ارسال به وب سایت چاپ کنید. بسیاری از مردم  عکس ها را به منظور حفظ مجموعه عکس های قدیمی خود را برای نسل های آینده اسکن میکنند.

یک اسکنر حرفه ای عکس، دستگاهی دیجیتال است که برای اسکن تصاویر، عکس ها، چاپ متن روی اشیاء و سپس تبدیل آنها به تصاویر دیجیتال استفاده می شود. اسکنر تصویر در انواع برنامه های کاربردی صنعتی و خانگی مانند طراحی، مهندسی معکوس، بازی و تست استفاده می شود. رایج ترین نوع مورد استفاده از اسکنر در دفاتر و یا خانه اسکنر مسطح است.

یک نوع از اسکنر نوری بطور ویژه ای برای اسکن عکس طراحی شده است. اسکنرهای عکس کوچکتر از اسکنر چند منظوره هستند، اما  وضوح بالایی ارائه می دهند. اسکنر عکس معمولی یک اسکنر با ورق تغذیه است که می تواند عکس های 3x5 اینچی یا 4X6 اینچی عکس در 300 نقطه در اینچ و یا در رزولوشن بالا اسکن کند.

انواع اسکنرها

اسکنرهای دارم: این دستگاه‌های حرفه‌ای تقریبا در دسترس عکاسان شخصی نمی‌باشد. برای استفاده از اسکنر Drum، فیلم اصلی بر روی درام پلاستیکی شفاف چسبانده شده و در حین چرخاندن درام، اسکن انجام می‌شود. اسکنرهای درام بالاترین کیفیت را دارند، اما کاری مشکل و خیلی گرانقیمت هستند.

اسکنر مسطح: به این نوع اسکنرها گاهی اوقات اسکنرهای بازتابی گفته می‌شود. آنها برای اسکن کردن مقالات، اوراق و یا اجسام غیر شفاف طراحی شده‌اند. اسکنر مسطح بوسیله تابش نور سفید بر روی سوژه و خواندن شدت و رنگ بازتابی از آن، کار می‌کنند.

اسکنر Photomultipliers: بیشتر اسکنرهای درام و اسکنرهای مسطح، از عنصر حساس به نور (Charge Coupled Devices) که CCD گفته می‌شوند، برای اندازه‌گیری نور استفاده می‌کنند.

کیفیت تصاویر دیجیتالی که از یک اسکنر حرفه ای برای عکس بدست می‌آید، بستگی به فاکتورهای زیادی خواهد داشت:

وضوح تصویر (رزولوشن)

عمق بیت: مقدار اطلاعات که اسکنر می‌تواند با توجه به پیکسل های مختلفی که در تصویر که می بیند، در عمق بیت قابل اندازه‌گیری است.

محدوده دینامیکی: محدوده دینامیکی،  مقدار گستردگی تن‌های رنگی که اسکنر می‌تواند ضبط کند را اندازه می‌گیرد. محدوده دینامیکی بین 0.0 (سفیدی کامل) تا 4.0 ( سیاهی کامل) اندازه‌گیری می‌شود، و عدد داده شده برای یک اسکنر نشان دهنده آن است که آن اسکنر چه مقدار از این واحد را می‌تواند تمایز قائل شود.

   منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی